Неділя, 05.07.2020, 15:28

Собківський НВК - Вперед за знаннями!!!

Меню сайту
Календар
«  Липень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Наше опитування
Який вузол не можна розв'язати ?
Всього відповідей: 1
Міні-чат
200
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Новини

♦Дмитрик Аня, учениця 9-го класу взяла участь у конкурсі учнівських творів на тему "Світ моїх прав". З нетерпінням чекаємо на результати конкурсу:)
♦ До 30.09. 2013 проходив конкурс на кращий читацький щоденник, оголошений видавництвом ГРАНІ-Т. У ньому взяли участь учні 5-7 класів, під керівництвом Кисіль А.О., вчителя української мови та літератури, російської мови та світової літератури. Ми з нетерпінням чекаємо на результати :)
♦26 жовтня Бойко Іван та Дмитрик Анна взяли участь в районному етапі мовно-літературного конкурсу імені Тараса Шевченка, який проходив у Родниківській ЗОШ.
♦ Учениці 11 класу Черній Анастасія та Герасименко Юлія взяли участь у краєзнавчій експедиції "Моя Батьківщина - Україна". На конкурс дослідницьких робіт були представлені роботи з діалектології та історії. Ми горді за наших юних дослідниць.
♦На виконання рішення засідання регіональної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуації Черкаської облдержадміністрації від 09.10.2013 (протокол №43), постанови Першого заступника головного державного санітарного лікаря України від 16.10.2013 №20 "Про забезпечення заходів щодо профілактики грипу та гострих респіраторних вірусних інфекцій в епідсезон 2013-2014 років" та з метою попередження грипу, зменшення важкості його перебігу у Собківському НВК станом на 18.10.2013 року було;
1. Організовано активну інформаційно-роз'яснювальну роботу серед батьків та дітей з питань профілактики захворюваності на грип та гострі респіраторні вірусні інфекції.
2. Підготовлено матеріали з профілактики грипу та ГРВІ в куточках для батьків
3. Розміщено інформацію з профілактики та виявлення симптомів ГРВІ та грипу та шкільному сайті.ТУТ  
♦ Учениця 11 класу Герасименко Юлія виборола 5 місце в інтернет-олімпіаді з психології. ВІТАЄМО!

♦На виконання Постанови Верховної Ради від 20.06.2013 № 344-VII «Про відзначення в Україні 25-ї річниці виведення радянських військ з Афганістану», пункту 11 «Плану заходів облдержадміністрації з підготовки та проведення у 2014 році в області Року учасника бойових дій на території інших держав» у Собківському НВК було проведено тематичний вісник для учнів з метою інформування про важливі та визначні військові дії в Афганістані. 

14 жовтня була проведена тематична лінійка, на якій було проголошено план заходів на день. Таким чином, в понеділок, 14 жовтня, у Собківському НВК відбулися такі заходи: 
1. Був створений інформаційний куточок « Вічна рана - Афганістан» ТУТ та Стінгазета ТУТ 
2. Класними керівниками були проведені тематичні бесіди. 
3. У шкільній бібліотеці було створено тематичну виставку «Війна в Афганістані». 
4. Для учнів 5-11 класів був проведений відео лекторій. 
5. На сайті Собківського НВК висвітлено найголовніші дані про військові події 1979-1989 рр.
 
♦Станом на 09.10. 2013, відповідно до положення про обласну очно-дистанційну олімпіадну школу "Інтелектуальний резерв Черкащини", затверджено го наказом Головного управління освіти і науки Черкаської обласної державної адміністрації від 19.09.2008. № 523 учні 8-11 класів взяли участь в Інтернет-олімпіадах з таких навчальних дисциплін як психологія та педагогіка (Герасименко Ю., 11 клас) - керівник Швець В.В., математика (Черній Анастасія, 11 клас) - керівник Голоюх О.П., географія (Бойко Іван, 8 клас), Діденко РОман(9 клас) - керівник Пічкур І.Д.
 
♦У вівторок 8 жовтня для учнів 5-11 класів учасниками волонтерського руху "Милосердя" був проведений відеолекторій з теми "МИ за щастя - за життя". Відеолекторій мав на меті пропаганду здорового способу життя та відстоювання права на життя! 
 
♦7 жовтня стартувала акція "Осінь без диму". Передовими класами, які перейняли ініціативу по прибиранню шкільної території стали 11 клас під керівництвом Голоюх А.К,  8та 5 класи під керівництвом Кисіль А.О.. Протягом двох днів учні показали високий рівень продуктивності та інтузіазму. Дякуємо класним керівникам за оперативність. По закінченню акції буде проведений відеозвіт "Осінь без диму 2013"
 
♦В суботу 5 жовтня учасниками мистецько-культурологічного гуртка "Етнолінгвіст" була відвідана виставка Івана Сердюка ДІАЗ "Стара Умань" ТУТ
♦ Стартувала акція милосердя, метою якої є збір сільськогосподарських продуктів для ветеранів та підопічних будинку ветеранів. Уже в перші дні акції небайдужі учні принесли картоплю, моркву, капусту. Ми вдячні за доброту та щирість ваших сердець.
 
 
 

Рекомендації учням щодо проходження ЗНО

   А як краще впоратися з цим завданням, вам підкаже даний матеріал.

Тренуйся!

   Перед офіційним (змаганням, атестацією) тестуванням варто виконувати якнайбільше опублікованих тестів - просто заради тренування. Не можна навчитись добре вирішувати тести, не виконуючи їх самих, підмінюючи цю практику іншими видами контролю й самоконтролю. Ці тренування не тільки призводять до знайомства з типовими конструкціями тестових завдань, а й дають вам інший досвід - самоспостереження й оптимальної саморегуляції під час тестування.

Поспішай!

   Тренуйтеся із секундоміром у руках. Порівнюйте час, потрібний для виконання тестів. Обмежуйте його. Без подібних обмежень, що змушують працювати в максимально швидкому темпі, без імітації змагальної ситуації неможливо змоделювати той стрес (напругу), що викликає будь-яке тестування.

Випробовуй!

   У тренуваннях застосовуйте правильну тактику, тобто додержуйтесь усіх рекомендацій, як правильно вирішувати окреме завдання чи тест у цілому. Наприклад, не слід двічі перечитувати малозрозумілу інструкцію, а треба відразу ж познайомитися з варіантами відповідей. Тоді зміст відповідей прояснить вам, що ж саме є необхідним в інструкції до даного завдання. Це конкретний приклад тактики, яку треба випробовувати. Її можна освоїти й ефективно застосовувати, тільки активно тренуючись у тестуванні.

Пропускай!

   Треба навчатися пропускати важкі чи незрозумілі завдання. Пам'ятайте: у тесті завжди знайдуться такі завдання, з якими ви обов'язково впораєтесь. Просто нерозумно не дібрати балів тільки тому, що ви не добрались до «своїх» завдань, а застрягли на тих, навчальний матеріал яких вам невідомий. Звичайно, така тактика може принести успіх далеко не завжди. Якщо тест побудований за принципом «сходів» і починається з легких запитань, то не варто пропускати всі перші завдання.

Угадуй!

   Якщо ви впевнені у виборі, але інтуїтивно можете віддати перевагу якійсь відповіді перед іншими, то інтуїції варто довіряти! Така довіра, як правило, призводить до приросту балів.

Виключай!

   Багато завдань можна швидше вирішити, якщо не шукати відразу правильну відповідь, а послідовно виключати ті, які явно не підходять. Метод виключення дозволяє концентрувати увагу всього на одній-двох ознаках (а це легше), а не відразу на п'ятьох-сімох (що набагато складніше).

Скорочуй вибір!

   Якщо кілька відповідей (1-2) із чотирьох чи п'яти варіантів здаються вам зовсім невідповідними, а інші - підходящими з рівною ймовірністю, то в цьому випадку правильніше буде не пропускати це завдання, а намагатись вибрати відповідь з інших просто навмання. Шляхом такої тактики ви отримаєте більше балів. Це - теорія ймовірності. Адже «негативне знання» (про те, яка відповідь свідомо не годиться) - це теж знання, і нерозумно відмовлятись від його використання.

Думай тільки про поточне завдання!

   Коли ви бачите завдання (питання), забувайте все, що було в попередньому: як правило, завдання в тестах не пов'язані одне з одним, тому знання, які ви застосували в одному (уже вирішеному вами), як правило, не допомагають, а тільки заважають сконцентруватись і правильно вирішити інше завдання.

   Ця установка дає вам та іншим безцінний психологічний ефект - забудьте про невдачу в минулому завданні (якщо воно виявилось вам «не по зубах»). Думайте тільки про те, що кожне нове завдання - це шанс набрати бали.

Читай завдання до кінця!

   Поспіх не повинен призводити до того, що ви будете намагатися зрозуміти умови завдання з «першими словами» й добудовувати кінцівку у власній уяві. Це вірний спосіб зробити прикрі помилки в найлегших питаннях.

Не засмучуйся!

   У будь-якому професійно підготовленому тесті чимало завдань, з якими ви просто не зможете впоратись (так заплановано). Більше того, усі 100 % завдань зможуть виконати лише одиниці! Тому немає ніякого сенсу розхлюпувати емоційну енергію на передчасну досаду.

   Навіть якщо вам здається, що ви допустили занадто помилок і просто завалили тест, пам'ятайте, що дуже часто таке відчуття є помилковим: при порівнянні ваших результатів з іншими може з'ясуватися, що інші допустили ще більше помилок. У підсумку ви одержите якщо не найвищий тестовий бал, то цілком пристойний.

  Ця установка особливо знадобиться «круглим відмінникам», які звикли при звичайних методах контролю домагатись максимального результату (завжди «п'ятірки»). Якщо ви хочете стати класним «тестовим бійцем», навчайтесь не тільки наносити удари, а й «тримати» їх (якщо висловлюватись термінами боксу). Треба категорично відмовитись від «комплексу відмінника», який не звик непохитно переносити окремі локальні невдачі.

Заплануй два кола!

   Сплануйте середній час на кожне завдання таким чином, щоб за дві третини (максимум три чверті) сеансу пройти всі завдання «за першим колом». Тоді ви встигнете набрати максимум балів на легких для вас («своїх») завданнях, а потім зможете подумати й добрати щось на важких, які вам спочатку довелось пропустити. (Подібний рецепт, на жаль, не годиться для комп'ютерних тестів, які часто просто не дозволяють повертатись до попередніх завдань далі, ніж на один крок.)

 

Чого не потрібно робити під час ЗНО

   Учасник зовнішнього незалежного оцінювання може бути позбавлений права проходити зовнішнє незалежне оцінювання, або його робота може бути анульована, у випадку порушення процедури проходження зовнішнього незалежного оцінювання.
   Спілкування з іншими учасниками. Абітурієнт може бути позбавлений права на продовження роботи над тестом, якщо в аудиторії де проводиться тестування він заважає іншим абітурієнтам працювати над тестом або спілкується з іншими абітурієнтами, або передає їм будь-які предмети чи матеріали.

   Засоби зв’язку. Учасник ЗНО зобов’язаний покинути аудиторію якщо з’ясується, що він має при собі засоби зв’язку, пристрої зчитування, обробки, збереження та відтворення інформації або друковані чи рукописні матеріали, що не передбачені процедурою тестування.
  Зверніть увагу, що абітурієнт позбавляється права проходити тестування за наявності навіть вимкненого телефону. Також робота абітурієнта може бути анульована вже після проходження тестування, якщо з’ясується, що він мав при собі телефонний апарат під час виконання тесту.
  Для виявлення в абітурієнтів засобів зв’язку та з метою здійснення контролю за дотриманням процедури проходження зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО) в пунктах тестування можуть використовуватися технічні засоби (камери відеоспостереження, металодетектори тощо).
  Виявляти наявність заборонених предметів матимуть право працівники Державної служби охорони, Українського та регіональних центрів оцінювання якості освіти, особи, уповноважені здійснювати державний контроль за проведенням зовнішнього оцінювання.
   Запізнення. Допуск до пункту тестування припиняється за 10 хвилин до початку зовнішнього незалежного оцінювання. Будь-яке запізнення унеможливить проходження тесту, тому рекомендується заздалегідь відвідати пункт тестування та перевірити маршрути доїзду до нього. На пункт тестування бажано з’явитися за 30 хвилин до початку тесту.
   Рішення про припинення роботи над тестом. Рішення про припинення роботи абітурієнта над тестом приймається колегіально уповноваженою особою, відповідальним за пункт тестування і старшим інструктором відповідної аудиторії (якщо порушення відбулося поза межами аудиторії – черговим).