Середа, 25.12.2024, 20:00

Собківський НВК - Вперед за знаннями!!!

[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Конференція з інформатики
УкраїнкаДата: П`ятниця, 19.09.2014, 22:26 | Повідомлення # 1
Генералісимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7
Репутація: 0
Статус: Offline
1) 
2)
3)
4)
 
яна1Дата: Субота, 20.09.2014, 08:39 | Повідомлення # 2
Рядовий
Група: Учні
Повідомлень: 4
Репутація: 0
Статус: Offline
Яна Петрівна)
1. Сучасні проблеми інтернет пошуку інформації.
2. На яких інформаційних сайтах на вашу думку найкраще шукати інформацію?
3. Які сучасні пошукові системи є актуальними сьогодні?
4. Як ви думаєте чи є актуальним сьогодні дистанційне навчання?


Повідомлення відредагував яна1 - Субота, 20.09.2014, 11:51
 
яна1Дата: Субота, 20.09.2014, 11:48 | Повідомлення # 3
Рядовий
Група: Учні
Повідомлень: 4
Репутація: 0
Статус: Offline
Яна Петрівна)
Як ви думаєте чи є актуальним сьогодні дистанційне навчання?
 
яна1Дата: Субота, 20.09.2014, 13:08 | Повідомлення # 4
Рядовий
Група: Учні
Повідомлень: 4
Репутація: 0
Статус: Offline
Король Анна
Всесвітня мережа дуже важлива і корисна практично для будь-якого! Кожен користувач Інтернету може знайти в ньому масу різноманітної і цікавої інформації, а також використовувати всі багатющі можливості мережі. Для мене вирішальними обставинами у виборі теми «Огляд сучасних пошукових систем в інтернеті», для своєї кваліфікаційної роботи, стала по-перше достатня популярність мені цієї теми, в силу частого відвідування мною всесвітньої мережі, а також актуальність теми на сьогоднішній день. Ресурси Інтернету давно перестали бути просто іграшкою, перетворившись на незамінний інструмент для повсякденної роботи людей багатьох професій. Швидке зростання інформації в мережі зробили його океаном найрізноманітніших даних, важливість яких зростає пропорційно їх обсягу. За оцінкою експертів обсяг інформації, переданої по каналах Інтернет, подвоюється кожні півроку. Щодня в мережі з'являються мільйони нових документів, і природно, що без систем пошуку вони в переважній своїй більшості залишилися б не затребуваними, взагалі не були б не ким знайдені, і все те величезна кількість інформації виявилося б нікому не потрібним. Виникла необхідність створення таких засобів, які дозволили б легко орієнтуватися в інформаційних ресурсах глобальних мереж, швидко і надійно знаходити потрібні відомості. В інтернеті з'явилися спеціальні пошукові засоби. Ще кілька років тому існувала така думка: в Інтернеті є все, але знайти там нічого неможливо. Однак з появою і швидким розвитком пошукових каталогів, пошукових машин, і всіляких пошукових програм ситуація змінилася, і тепер в Мережі терміново знадобиться інформація іноді можна знайти швидше, ніж у книзі, що лежить на столі. 
Найбільш популярним і використовуваним способом пошуку в Інтернеті є використання пошукових систем. Що ж таке пошукова система? Пошукова система - портал, який здійснює пошук, збір і сортування інформації в мережі Інтернет. Пошукові системи це інструмент, що дозволяє користувачеві глобальної мережі в найкоротші терміни знайти потрібну йому інформацію.
За підсумками зробленої мною роботи я можу зробити висновок, що; пошукові системи вже давно стали невід'ємною частиною Інтернету. Пошукові системи зараз - це величезні і складні механізми, що представляють собою не тільки інструмент пошуку інформації, але і привабливі сфери для бізнесу.
На мою думку, найкращою іноземній пошуковою системою є Google, так як для мене основне значення має точність і повнота даних, що надаються. Але можна укласти також що, кожна пошукова система будь то Російська або закордонна надає різні можливості пошуку, з різних баз даних, тому сказати точно який саме краще користуватися було б не правильно. Тому для зручності пошуку і повноти інформації слід користуватися кількома пошукачами вводячи в них потрібні запити. На мою думку, з багатьох Російських пошукачів виділяються Яндекс і Рамблер, для них характерно постійне оновлення баз даних що, забезпечує саме актуальність і точність наданої інформації.
 
УкраїнкаДата: Субота, 20.09.2014, 13:24 | Повідомлення # 5
Генералісимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 7
Репутація: 0
Статус: Offline
Бойко Іван
Як ви думаєте чи є актуальним сьогодні дистанційне навчання?
Я вибрав цю тему, тому що я вважаю що дистанційне навчання є актуальним сьогодні.

Дистанці́йне навча́ння — сукупність сучасних технологій, що забезпечують доставку інформації в інтерактивному режимі за допомогою використання ІКТ (інформаційно-комунікаційних технологій) від тих, хто навчає (викладачів, визначних постатей у певних галузях науки, політиків), до тих, хто навчається (студентів чи слухачів). Застосовується під час підготовки як у ВНЗ, так і в Бізнес-школах. Основними принципами дистанційного навчання є інтерактивна взаємодія у процесі роботи, надання студентам можливості самостійного освоєння досліджуваного матеріалу, а також консультаційний супровід у процесі дослідницької діяльності. Дає змогу навчатися на відстані, за допомогою диспутів експертів із кількох країн, за відсутності викладача.
У наш час Інтернет-технологій багато аспектів нашого життя переноситься в мережу, прискорюючи тим самим темпи розвитку інформаційного суспільства і долаючи географічні бар’єри. Не стає виключенням і освіта. Зараз вже не обов’язково знаходитись поруч з викладачем. Достатньо великий час існує заочна форма навчання студентів. Але її можливості дуже обмежені. Інтернет дає змогу розширити їх, зробити заочне навчання справді повноцінним та всеохоплюючим.

Дистанційне навчання – сукупність наступних заходів:

- засоби надання учбового матеріалу студенту;

- засоби контролю успішності студента;

- засоби консультації студента програмою-викладачем;

- засоби інтерактивної співпраці викладача і студента;

- можливість швидкого доповнення курсу новою інформацією, коригування помилок.

У наш час в умовах економічних відносин і жорсткої конкуренції на ринку праці особливе значення мають знання, навички та досвід. Фахівець XXI століття - це людина, яка вільно володіє сучасними інформаційними технологіями, постійно підвищує і вдосконалює свій професійний рівень. Придбання нових знань і навичок, практично корисних і застосовуваних у роботі в епоху інформаційного суспільства значно розширює можливості самореалізації і сприяє кар'єрному росту. Проте одною з головних перешкод, що виникає на шляху тих, хто бажає продовжити навчання (враховуючи, що більшість з них вже працює), є брак часу. Більшість не має можливості приїжджати кожного дня на заняття до навчального закладу. Іншою значною перешкодою є відстань. Якщо навчальний заклад розташований в іншому місті, часто відвідувати заняття також незручно і дорого.

Слід зазначити, що "класична" заочна форма навчання часто не виправдовує свого призначення. Знання, що отримує студент, часто є поверховими, а самі заняття непродуктивними. Крім того, навчальний процес продовжується досить довго.

Я вважаю, що виникнення дистанційного навчання є хорошим винаходом суспільства.

Сутність дистанційного навчання

Наслідком процесу інформатизації суспільства та освіти є поява дистанційного навчання як найбільш перспективної, гуманістичної, інтегральної форми освіти, орієнтованої на індивідуалізацію навчання.

Передумовами розвитку дистанційного навчання є:

- бурхливий розвиток інформаційних технологій;

- неперервне зниження вартості послуг на підключення та використання глобальної мережі Інтернет, її ресурсів і сервісів;

- суттєве поглиблення процесів упровадження інформаційних технологій в освітню практику;

 - значне поширення засобів комп’ютерної техніки серед населення.

Слід зазначити, що "класична" заочна форма навчання часто не виправдовує свого призначення. Знання, що отримує студент, часто є поверховими, а самі заняття непродуктивними. Крім того, навчальний процес продовжується досить довго.

Альтернативною формою отримання знань, що набуває зараз широкого розповсюдження в Україні і в країнах СНД, є дистанційне навчання. Дистанційне навчання – нова організація освітнього процесу, що ґрунтується на використанні як кращих традиційних методів навчання , так і нових інформаційних та телекомунікаційних технологій, а також на принципах самостійного навчання, призначена для широких верств населення незалежно від матеріального забезпечення, місця проживання, стану здоров’я. Дистанційне навчання дає змогу впроваджувати інтерактивні технології викладення матеріалу, здобувати повноцінну освіту, підвищувати кваліфікацію співробітників у територіально розподілених місцях. Процес навчання може відбуватися будь-де і будь-коли, єдина умова – доступ до мережі Інтернет.
 
яна1Дата: Субота, 20.09.2014, 13:25 | Повідомлення # 6
Рядовий
Група: Учні
Повідомлень: 4
Репутація: 0
Статус: Offline
Кравчук Василь
Сьогодні мережа Інтернет - це море інформації, що відображає різні сторони життя людства.
Кожного, хто виявляється на березі такого моря, цікавить, що в ньому міститься і як знайти
потрібне для себе.
Основним засобом одержання відповідей на ці питання є "пошукові машини" (чи "машини
пошуку"). За цими термінами ховається багатий набір спеціальних служб, що забезпечують
доступ до інформації, чи, іншими словами, ресурсам мережі.
Для ефективного пошуку в Інтернет необхідно знати:
- які існують машини пошуку;
- як добуваються ними відомості про ресурси мережі;
- які властивості шуканих ресурсів потрібно повідомити машині;
- що буде результатом пошуку;
- від чого залежить результат і як його можна поліпшити;
- який повинна бути технологія ефективного пошуку.
У рефераті зроблена спроба відповісти на сформульовані питання з урахуванням складностей і
неоднозначностей ситуацій, що зустрічаються при цьому.
В даний час можна виділити чотири типи пошукових машин.
Перший утворять машини з класифікованими списками ресурсів. Найбільш відомий приклад
машини цього типу - пошукова система Yahoo. Користувачу надається набір інформації про
ресурси мережі у формі систематично організованих і систематично зв'язаних наборів відомостей,
кожний з який може мати досить складну ієрархічну структуру.
Другий тип складають машини, що використовують запити про ресурси (запитувальні машини).
Самий знайомий приклад - система Alta Vista. Запитальні машини використовують алгоритми
пошуку ресурсів, виконуваного на основі заданої користувачем інформації переважно у вигляді
тексту.
Розходження між машинами двох відзначених типів не є дуже помітним, тому що машини з
класифікованими списками допускають пошук по запитах визначених видів. У свою чергу,
запитальні машини часто містять класифіковані списки ресурсів, але більш бідні по змісту.
Машини кожного з цих типів можуть бути орієнтовані як на спеціалізований пошук, так і на
пошук загального характеру.
Для забезпечення більшої приступності існуючих машин були створені машини-каталоги і мета-
машини.
Перші з них утворять третій тип пошукових машин. Кожна така машина є списком пошукових
машин, орієнтованих на обслуговування конретних потреб (наприклад, пошук промислових
компаній, осіб визначеної професії). Користувачу машини-каталоги або надають списки
пошукових систем, або дозволяють направити запит конкретній машині, або дають можливість
вказати область пошуку і властивості шуканого ресурсу.
Четвертий тип представляють мета-машини, що звичайно направляють запит користувача групі з
15 - 30 машин, але іноді дозволяють йому вибрати конкретну машину.
Результати роботи машин-каталогів і мета-машин - це списки, що є або сумішшю результатів від
усіх використаних машин (з можливим дублюванням відомостей), або відділені одне від одного
результати, отримані кожною машиною.
Кожна машина пошуку містить бази даних, що відображають зміст Web-сторінок чи інших
ресурсів мережі. Для представлення в базах сторінка чи вузол повинні бути зареєстровані в
пошуковій машині.Процедура реєстрації надається будь-якою пошуковою службою, але більшість
з них автоматично поповнюють свої бази даних за допомогою спеціальних агентів-роботів, що
регулярно відвідують вузли і сторінки (порядку 6000000 об'єктів у день), просліджують
посилання, відшукують нові чи ресурси, що змінилися, і направляють отримані відомості в бази.
Проблема пошуку і збору інформації - одна з найдавніших проблем людства. Звичайно не можна
порівнювати в цьому відношенні, скажімо, середні віка, коли пошук інформації був проблемою
тому, що цієї інформації було мало, і були потрібні зусилля тільки для того, щоб знайти хоч щось
по більш-менш значному цікавлячому питанню. Проблема пошуку інформації набула нового
характеру у 20-му сторіччі, з початком розвитку століття інформаційних технологій. Тепер вона
полягає не в тім, що інформації мало і тому її важко знайти, а в тім, що її тепер, навпаки, стає усе
більше і більше, і від цього знайти відповідь на цікавляче питання може виявитися теж досить
складною задачею.
 
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук: